help

17 januari 2014 - Motueka, Nieuw-Zeeland

zit nu berichten te versturen in de Mac. Wie in Europa kan mij helpen met hetvolgende: Ik krijg mijn Email niet weg, maar wel de reislogger. Ik heb een belangrijke mail aan mijn reisagent [email protected] iedere keer als ik op verzenden druk wordt aangegeven dat er een verbindingsprobleem is met de server online.nl
Wie het weet mag het zeggen. Verder een prima zomertje hier. Volgende keer de belevenissen van vandaag..........ja, en jullie worden net wakkker

1. Hanne:
    Ha Frans,

Hier op school doet de server en de mail het gewoon :-). De kinderen hebben allemaal een brief aan je geschreven en daarin geschreven (geheel spontaan) dat ze je missen !
    Dat is toch erg lief weer. Hier alles goed, alle vingers en ogen hebben oud&nieuw overleefd en de meeste orkaatjes zijn dondersgoed aan het werk. Jullie kunnen dus rustig verder gaan met vakantie 4en ! Groetjes, Hanne.
  2. Beppie:
    Hoi Frans,

Het meest voorkomende probleem volgens je zwager is, dat de mailbox vol zit. Gebeurt ook veel sneller als je foto's stuurt.

Liefs Beppie
  3. Dorine:
    He Pap,

Is dit je email adres van thuis? Is het ander een idee dat je hem opslaat en dat ik hem thuis op jou laptop bij concepten opzoek en als nog verstuur? Liefs
  4. Frank:
    18 januari 2014
    Hoi Pap,

Zoals ik thuis had verteld, kun je buitenshuis niet mailen vanaf je @online.nl e-mailadres. Dat hebben ze bij online.nl geblokkeerd. Ik heb daarom ook gmail geïnstalleerd op de tablet. Hiermee kun je wel gewoon mailen.

Groeten, Frank
  5. Frans Teunisse:
    19 januari 2014
    Frank had gelijk. Ik heb verstuurd via G mail, werkte meteen. Bedankt voor alle reacties......en de orka's?..... Goed je best blijven doen, anders blijf ik nog langer weg, ga ik lekker naar Australié.