Veilig Thuis

1 februari 2014 - Zoetermeer, Nederland

Na een vlucht van wel elf uren, landden we vanochtend om kwart voor 5.

Frank, Iris en Dorine stonden ons op te wachten, Dat konden we wel waarderen.

Het zit erop. We willen iedereen bedanken voor de leuke, meelevende  reacties.

En tegen iedereen zou ik willen zeggen, als je de kans krijgt om alvast een stukje van je pensioen te investeren in een onvergetelijke gebeurtenis, dan moet je het zeker doen. Deze geweldige ervaring neemt niemand ons meer af!!

Frans & Thea.

1. Marcel:
    Hoi Thea, Frans
    Welkom in het herfstachtige Nederland.
    Dank voor jullie heerlijke reisverslagen, het was iedere keer een genot om te lezen, gaf telkens een gedetailleerd overzicht van de landschappen en omgeving waar jullie verbleven en humorvolle beschrijvingen van jullie belevenissen.
    Wij zijn wel benieuwd naar het resultaat van het nieuwe fototoestel. (die foto van de camper kennen nu wel)
    Slaap lekker en tot snel ziens.
    Marcel
  2. Tante Riet en oom Joop:
    Midden in de winternacht
    Kwam het uit den Hoge.
    Beiden werden opgewacht
    Toen zij bij ons vlogen.
    Landing was toen snel een feit
    4 uur dertien was de tijd
    Welkom keer op keer
    Kusjes heen en weer
    En hun REIS? was omgevlogen.
    (Een vrije vertaling van een kerstliedje, dat door een
    5-jarig neefje bij zijn oma in de Gheinstraat werd gezongen)

PS. Wonderbaarlijk hoe wij met jullie verbonden waren, Riet
    en ik werden voor half 5 wakker (toiletpauze) waarna we de TV inschakelde. En ja hoor op blz 756 vlucht KL 0856 uit
    Seoel Incheo geland om 4.13 uur.
    We zullen de reisverslagen echt, echt, echt missen!!!! Okay!!
    Riet en Joop
  3. Beppie:
    1 februari 2014
    Ik heb gedeeltelijk jullie vlucht op een flights-tracking system gevolgd, tot we gisteravond om 23.45 de computer uit gedaan hebben. Vanmorgen gelijk bij Schiphol gekeken hoe laat jullie geland waren. Zelfs nog 20 minuten vroeger als gepland! Leuk dat de kinderen op tijd waren. Ook wij zijn benieuwd naar de foto's van jullie avontuurlijke reis. Een ervaring zoals je zegt die niemand je meer af kan nemen. En gelijk heb je! Welkom thuis en denk eraan: Oost-West ,Thuis best!!
    Liefs Beppie