in Nieuw Zeeland!

24 december 2013 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kerstavond.... Ik moet me er even toe zetten om te gaan schrijven. Gewoon omdat we uitgewoond zijn. We begonnen met 50 m. vertraging op Schiphol. Niet erg, konden we korter wachten in Seoul. Om een lang vehaal kort te maken... we hebben 2 x 11 uur in het vliegtuig gezeten en nauwelijks geslapen. De ironie wil dat ik nu eigenlijk bijna wakker ga worden half 7 ,s ochtends. maar we gaan zo pitten, want hier is het 12 uur later. Wat we verder nog gezien hebben? Auckland.... De buitenwijken zien er zooooo Engels uit. De stad zelf is geen aanrader. Tussen victoriaanse gebouwen zijn her en der grote winkelpanden en parkeergarages en flats gezet. Echter..... de parken zijn prachtig... zeker hier in de zomer! Effe wennen...bomen met blaadjes en 22 graden en een terrasje pakken... en dat aan de vooravond van Kerst... idioot gewoon!!
We zijn nog naar het Auckland war memorial museuma gelopen en hebben daar ce Maoris een haga zien doen! Gaaf. En toen.... toen gaf ik de pijp aan Maarten, hoewel die niet mee was, .. snel ergens uit eten en als dit klaar is ga ik naar bed. Prettige kerstavond allemaal!!! Frans en Thea.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maartje:
    Dat Thea en Frans.
    In ieder geval fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen ook al hebben jullie lang moeten vliegen.
    Hier hoeven we het vliegtuig niet in te stappen om toch te kunnen vliegen; zware storm!
    Lekker hoor om op een terrasje te kunnen zitten. Waarschijnlijk liggen jullie te slapen nu.

Ik maak mij op om aan een nieuwe dag te beginnen.

Liefs Maartje
  2. Beppie:
    24 december 2013
    Uit mijn ervaring bij de KLM wist ik dat jullie totaal K.O. zouden zijn. Nu maar hopen dat je niet midden in de nacht weer klaar wakker bent. Het heeft een aantal dagen nodig om over het tijdsverschil heen te komen. Maar om op een terrasje te kunnen zitten op kerstavond is wel iets heel bijzonders. Blijf genieten! Ik ga nu de kerstcadeautjes onder de boom leggen.
    Liefs Beppie.
  3. Clement:
    Hé Frans en Thea,
    Het is jullie blijkbaar gelukt om veilig en wel aan de andere kant van de wereld te komen. Geweldig, wat een ervaring, hè. Leuk om te horen dat jullie nu zo vlak bij ons zitten/liggen. Even hard roepen en we kunnen jullie horen. Ik hoor je bijna snurken. Wat Beppie zegt is waar, het duurt een paar dagen om weer op de rit te komen. Ook wij hebben er een paar dagen over gedaan. Rust voor nu even uit en ga daarna volop genieten. Hele fijne (onwezenlijke) feestdagen in deze zonnige en warme tijd en we lezen verder wel wat jullie ervaringen zijn. Stukken van jullie reis zullen wij straks ook nog gaan doen dus fungeer maar even als een soort Zoover/Tripadvisor. We lezen het wel. No Worries Mate.