heel kort.

8 januari 2014 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

8 jan.
We zitten nu in een Mac. in Rotorua. Snel even de reisloggers verzenden. Na het lezen van wat reacties, zou ik de indruk kunnen wekken dat het weer niet goed is en de auto slecht. Het wer is bijna elke dag rond de 25 graden met kans op een bui en de auto Neemt genoegen met af en toe een slokje extra water. Deze diesel is maar 2 jaar oud en er zit gewoon iets te veel olie in het carter, moet dus rustig rijden en dat vindt Thea niet erg.
rest van verslag volgt. Toch hd ik nog hulp nodig om op die makkelijke wifi te komen, Frank!!! groeten allemaal

1. Beppie:
    8 januari 2014
    Voor de winter is het weer hier ook goed. Te warm voor de tijd van het jaar, voorjaarsachtige gevoelens, geen sneeuw in zicht, de Britten verzuipen en de Amerikanen zitten in de diepvries. Weten jullie daarvan?
    Tschüss Beppie.
  2. Frank:
    8 januari 2014
    Leuke verslagen! Ik zie net ook dat jullie foto's hebben toegevoegd. Die camper ziet er wel anders uit dan ik dacht; het is geen typische Europese/Amerikaanse camper.

Ik zei trouwens ook niet dat het wifi bij de Mac makkelijk was, alleen dat het gratis was ;).
    Groeten, Frank
  3. Pap en Mam:
    10 januari 2014
    vrijdag 10 januari 2014
    jullie hebben het wel naar je zin daar.lijkt me allemaal heel spannend.het is leuk om jullie berichten binnen te krijgen.ook nog bedankt voor de leuke kaart met de Maori's 'er op kwam
    7 Januari binnen. Wij hebben nog een mooie film gezien dat was een tocht op het Zuider Eiland,NieuwZeeland, het onderste puntje. de reis ging tot QUEENSTOWN verder is het onbewoond op 2 Mensen na die wonen daar al 30 jaar,en daar was de reis naar toe.dat was 2 dagen lopen door allerlei hindernissen.hun huisje hadden zij opgebouwd uit alles wat voorhanden was,het was een mooie film. verder nog veel plezier met jullie aventuur groetjes Pap en Mam